<p><strong>365 napos garancia: </strong>az ügyfelek 365 napos garanciát élveznek (a kézhezvételtől számított 365 nap), amely kiterjed az esetleges anyag-és kivitelezési hibákra. Ez a garancia nem terjed ki a balesetek, gondatlanság vagy nem megfelelő gondozás által okozott károkra.</p>
<p><strong>60 napos Exchange & Return: </strong>nem kielégítő szemüveg lehet cserélni vagy visszatéríteni belül 60 napon belül. Csak a szállítási díjak érvényesek. Minden megrendelés egyszeri cserére/visszatérítésre jogosult. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az" exchange order " nem jogosult egy másik csere/visszatérés.</p>
<p><br />
<strong>Visszaküldési/cserefolyamat:</strong><br />
<br />
1. Kérjük, jelentkezzen be <a href="/index.php?main_page=account">Firmoo-fiókjába</a>, és keresse meg azt a rendelést, amellyel elégedetlen. Kattintson a „Csere/Visszatérítés” gombra.<br />
<br />
2. Kérjük, válassza ki a szolgáltatás típusát – Csere vagy visszatérítés. Válassza ki a keretet, és írja le részletesen a problémát. Ha a recepttel van gond, kérjük, töltse fel az eredeti receptjét. Sérült vagy hibás szemüveg esetén képek feltöltése is szükséges.<br />
<br />
3. Miután megkaptuk a kérését, személyes ügyfélszolgálati munkatársa 24 órán belül (hétvégén 48 órán belül) válaszolni fog e-mailben. Ha nem kap választ, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappáját is. Kérjük, kövesse az ügyfélszolgálatunk által megadott utasításokat.</p>
<p> </p>
<h4><strong>KÉNYELMETLEN AZ ÚJ SZEMÜVEG? </strong><br />
<br />
Ha nem lát tisztán vagy kényelmetlenül érzi magát az új szemüveg viselésekor, kérjük, töltse fel az eredeti receptjét ellenőrzés céljából. Ha a megadott recept helyes volt, kérjük, tekintse meg itt a tippjeinket: <a href="/help-p-155.shtml">Segítség az alkalmazkodási problémákhoz</a></h4>
<p> </p>
<h4><strong>A FIRMOO FELELŐSSÉGVÁLLALÁSA</strong></h4>
<p><strong>A szemüveg sérülten érkezett meg. Mit tehetek?</strong></p>
<p>Teljes felelősséget vállalunk a kézhezvételkor sérült (DOA) termékekért, és díjmentesen újrakészítjük a szemüveget, vagy teljes visszatérítést biztosítunk.</p>
<p>Kérjük, azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot, és adja meg a rendelési számot, a keret számát, valamint csatoljon képeket a sérült termékről. Kérjük, emelje ki a sérült részt.<br />
</p>
<p><strong>Nem azt a szemüveget kaptam, amit rendeltem!</strong></p>
<p>Teljes felelősséget vállalunk, ha nem a rendelésében szereplő adatok (recept, keret – szín és stílus –, lencsetípus – vastagság, szín, bevonatok) szerint készítettük el a szemüveget.</p>
<ul>
<li>Ha a recept hibás, kérjük, küldje el nekünk az eredeti receptjének fényképét, a rendelési számmal és a keretszámmal együtt.</li>
<li>Ha rossz keretet kapott, kérjük, küldje el annak fényképét, a rendelési számmal és a keretszámmal együtt.</li>
</ul>
<p><strong>Hiányos vagy hibás szemüveget kaptam.</strong></p>
<ul>
<li>Ha hiányos szemüveget kapott, kérjük, küldje el róla a fényképet, a rendelési számmal és a keretszámmal együtt.</li>
<li>Ha a szemüveg hibás, kérjük, küldjön fényképeket a hibákról, a rendelési számmal és a keretszámmal együtt.</li>
<li>Ha a hiányzó részek vagy kisebb hibák nem befolyásolják a szemüveg rendeltetésszerű használatát, és elfogadja azt ilyen állapotban, akkor kárpótlásként kupont vagy részleges visszatérítést biztosítunk.</li>
</ul>
<p><strong>A szemüveg eltört kevesebb mint 60 nap használat után.</strong></p>
<p>Amennyiben a szemüveg az anyaghibából vagy gyártási hibából kifolyólag a kézhezvételtől számított 30 napon belül eltörik, díjmentesen újrapostázzuk Önnek a javított példányt. Alternatív megoldásként küldünk egy kuponkódot és ingyenes szállítást biztosítunk az új rendeléshez a Firmoo-nál.</p>
<h1> </h1>
<h4><strong>ÖN FELELŐSSÉGE</strong></h4>
<p><strong>A keret túl nagy számomra, ezért nem látok ki rajta.</strong><br />
A megfelelő keretméret megtalálása gyakori probléma az online szemüveg vásárlásakor. Egyszerűen mérje meg a régi, jól illeszkedő szemüvegét, hogy megerősítse a keretméretet, majd lépjen velünk kapcsolatba a kézhezvételtől számított 60 napon belül. Egy kedvezménykódot biztosítunk Önnek az új pár megvásárlásához. Csak a szállítási díjat és az árkülönbözetet kell fizetnie.<br />
<br />
Egyébként itt találja <a href="/help-p-5.shtml">méret útmutatónkat.</a><br />
</p>
<p><strong>A szemüveg jó, de nem gondolom, hogy jól áll nekem.</strong></p>
<p>Ha nem tetszik a stílus, a szín vagy a bevonatok, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a kézhezvételtől számított 60 napon belül. Kedvezménykódot adunk az új pár vásárlásához. Csak a szállítási díjat és az árkülönbözetet kell fizetnie. Ha inkább visszatérítést szeretne, az is rendben van. A szállítási költségeket azonban nem áll módunkban visszatéríteni.</p>
<p><br />
<strong>Jaj, ne! Rossz receptet adtam meg!/Lejárt receptet töltöttem fel!</strong><br />
Felhívjuk figyelmét, hogy lejárt receptet nem fogadunk el. A kézhezvételtől számított 60 napon belül benyújthat visszatérítési/cserélési kérelmet fiókjában, az eredeti receptjével együtt. Szeretnénk adni Önnek egy újabb lehetőséget, hogy a helyes recepttel próbáljon ki egy új párt. Csak a szállítási díjat és az árkülönbözetet kell fizetnie. Ha inkább visszatérítést szeretne, akkor a szállítási díj levonásával visszatérítjük az összeget.</p>
<h1> </h1>
<p><strong>Fontos Információk:</strong></p>
<ol>
<li><span style="font-size:10.5000pt"><span style="font-family:Garamond"> </span></span>Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálati csapatunkkal RAN kérése miatt, mielőtt visszaküldené a terméket.</li>
<li>A visszaküldendő csomagot címezze Annie Wu.</li>
<li>
<p>Arra ösztönözzük ügyfeleinket, hogy a használhatatlan szemüveget adományozzák a Lions Club részére. Információ a szemüvegek adományozásáról<a href="/help-p-74.shtml"> </a><a href="/help-p-74.shtml">itt</a> található.</p>
</li>
<li>A keret színe személyesen eltérhet a weboldalon látottól a fényviszonyok, különböző képernyőfelbontások és a fotó háttere miatt.</li>
<li>A keretméret a szárakon különböző szabványok szerint van feltüntetve a különböző gyárak esetében. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a tényleges méret minden keretnél megtalálható a Firmoo leírásában.</li>
<li>Nem nyújtunk csere- vagy javítási szolgáltatást nem Firmoo-szemüvegek esetében.</li>
<li>Jelenleg nem elérhető az otthoni próba szolgáltatás. Javasoljuk, hogy új ügyfelek első vásárláskor ne rendeljenek két párnál többet. 9 pár szemüvegnél nagyobb rendelés esetén sajnáljuk, de nem biztosítunk csere- vagy visszaküldési szolgáltatást, ha a felelősség az Ön oldalán áll.</li>
<li>A feltüntetett árak tartalmazzák a hozzáadottérték-adót (HÉA), amelyet a Firmoo köteles az adóhatóságoknak átutalni. A Firmoo nem tudja visszatéríteni az áfát, miután a megrendelést kiszállították. Az ÁFA nem alkalmazható kuponokra vagy kedvezményekre.</li>
</ol>